Helgmys på Öland

Födelsedagsfirande*3. Mamma och svärföräldrar har firats, och vi har bjudits på goda middagar! Skön helg, med härligt väder, och fin familj sammanfattar gott dagarna tre.

Nu stundar sista arbetsveckan innan det blir en ny föräldraledighet. Känns lite vemodigt att lämna arbetsplatsen för en så lång tid, men också rätt gott. Jag känner mig "färdigjäst" och önskar att lilla bebisen ville säga hej snart! Det är fem veckor kvar till beräknad nedkomst. Greta kom nästan två veckor tidigare, vilket var rätt skönt. Tyvärr lär jag säkert gå över tiden den här gången..., jag har det på känn..., tror hon har det rätt gott därinne. Ja, det är en "hon", det var i varje fall vad de trodde vid UL.

Nu är äntligen våren här, sommartid har börjat! Vårskor och vårjacka är framplockat! Som vi längtat!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med bara några dagars jobb kvar. Du får se till att vila och bli uppassad nu innan bebisen kommer! Ska hålla tummarna för att du inte går över tiden. Hälsa familjen!!! Kram från oss i Kalmar

2011-03-30 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0