Var är våren?

Trodde att mössa & vantar var ett lämnat kapitel, men idag fick de åka fram igen... suck. Jag som skulle vara en latte-morsa i min trädgård den här våren.

Dagen har varit rätt händelselös, men mycket skön. Pyssel och städning i hemmet varvat med tre långpromenader. Alla säger att man ska passa på att njuta av sin föräldraledighet, och det gör jag verkligen! Sådana här dagar känns så unika och befriande. Tre månader är kvar av föräldraledigheten..., hur ska jag orka kliva upp 05.30 igen? Långfrukost med morgonkaffet, Smålandsposten, Mix Megapol och bla bla prat med Greta varje morgon är så mysigt. Jobba mellan tio och tre vore perfekt, samtidigt som man fick 100 % betalt! Undrar om min arbetsgivare går med på det?
En mammatokig tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0