Onsdag

När vi äntligen har en bokad resa till Thailand så måste de börja bråka där. Jag hoppas rödskjortor och regering är överens till den 7 dec. Vet givetvis att detta är ett typiskt I-landsbekymmer..., men i min egoistiska värld blir jag lite butter. Känner givetvis lite mer för Johans kollega som ska till Bangkok om några vekor..., utan avbeställningsskydd. 

Stort grattis till Isse o Pierre som i natt fick en liten dotter! Isse var min stora parhäst under gymnasiet och  en väldigt fin vän. Det är synd att vi idag har så långt mellan varandra, för hur man än vill blir kontakten aldrig densamma med geografiska avstånd:(


Bilder från dagen. En dag med bus, promenader, sångstund och besök på Lilla Bus i Alvesta.

 





Kommentarer
Postat av: Anita Krantz

Vad roligt att du kommit igång att skriva på bloggen igen, Nu får man se nya bider på Greta varje dag, en riktigt liten prinsessa.

2010-05-20 @ 07:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0