Gått för långt?

Sångstund vecka efter vecka. Mammor & några pappor ses i en lokal tillsammans med sina barn för att sjunga diverse barnsånger + en o annan bön så klart. Man kan tro att filmen Mamma, pappa, barn skulle vara en överdrift eller komisk förvridning av verkligheten. Men så är det inte. Det är så nördigt som det ser ut i filmen. Med ett undantag. Man fattar det inte själv när man är där. Men idag kom jag på mig själv.

Med kraftfull röst tar jag i, i Krokodilsången, gör yviga rörelser till texten, jag njuter verkligen av sången och gitarrspelet i bakgrunden, bara en sak som fattas.......Greta är inte där, hon har krypit iväg åt ett annat håll - men lika glad är jag för det och sjunger på allt vad jag kan utan mitt barn i famnen. Va tusan - det är ju roligt! .... och kanske lite nördigt.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller med dig Cissi, sångstund är roligt! Jag brukar också få sitta själv och sjunga, Alva vill hellre springa runt och leka med annat.

2010-05-17 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0