Victoria & Daniel


Denna vacka kylskåpsmagnet pryder nu mitt kylskåp. Jag tycker den här bilden på Victoria & Daniel är ljuvlig. Vilket jag också berättat för min royalistiska vän Sara, som idag gav mig denna magnet. Tack underbara du!


Johan undrade dock genast om det var tänkt att den skulle vara framme? Varje dag? På kylskåpet? Ja. Ja. Ja! Johan är inte royalist.

Några funderingar inför bröllopet:
- familjen Westling som tycks vara "vanliga" medelinkomsttagare, vad väljer de för kläder inför bröllopsfesten i dagarna tre. Känns som att det krävs speciellt uppsydda designkläder för att matcha in med danska, holländska kungahusen o övriga gäster... Skjuter kungen till pengar?
- ringer Silvia & fru Weslting varandra och pratar bröllopsbestyr likt min o Johans mamma gjorde?
- Håller svensexegänget något pinsamt tal?
Tror förvisso svaret är nej på samtliga frågor ovan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0