Min lilla flicka

Det har inte varit mycket med Greta idag. Feber, trött och hängig. Man blir verkligen liten när man ser den underbaraste lida... Hoppas hon blir piggare till fredag då mormor, morfar, farmor & farfar kommer. Morfar ringde idag och berättade att han köpt Greta en telefon! Jag uttryckte min irritation häromdagen över att av alla leksaker finns det inget som är bättre än att få leka med vår telefon, som hon gärna dreglar ned och automatiskt ringer upp någon...

Eftersom Greta inte mått så bra idag har packningen kommit av sig lite. Gav mig i varje fall på att rengöra ugnen, riktigt trist arbete:( Varför är man inte bättre på att ta bort fläckar i ugnen direkt efter att de uppkommit? Nytt löfte inför nästa boende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0