En torsdag

Så har ytterligare snart en torsdag gått till historien. Idag har Greta och jag varit på sång. Greta fick träffa sina kompisar Ebba, Elly, Amanda och Emilian plus en massa fler busar efter ett långt uppehåll. Det var roligt och kul! Ledaren för gruppen var idag sjuk, men eftersom vi är lite rutinerade i kyrkans sång så hämtade Lotta och jag trumman och "startade" sången för dagen. Vi kanske borde satsa på att bli kyrkoledare? Eller inte. 

På eftermiddagen har jag gått med Malte, lagat mat, fyllt på Gretas klädgarderob med pyjamas, strumpor m.m. från Lindex. Dagen avslutades med lite TV och pyssel på övervåningen.

Nu väntar sängen. God natt.

Mamma & dotter har mysfrukost:


Kommentarer
Postat av: Lotta

...förmodligen inte. vi är inte kyrkliga...och kan inte sjunga, i alla fall inte jag =)



glömde ju visa dig mitt utomordentligt fina tak innan idag, får ta det nästa gång!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0