Kändis på stan

Cyklade ikväll in till min, observera uttrycket "min", underbara butik MQ som hade klubbkväll. Vad jag menar med min, är väl egentligen att jag handlar i stort sätt alla mina plus Johans kläder där. Det resulterade med en randig tröja till oss vardera, dock inte matchande - hallå vi är inga campingsvenssons (än). 

På MQ träffade jag kära Sara, vars mage växer och nytillskottet är beräknat till början av sommaren. Fantastiskt fin mage! Jag längtar nästan tillbaks, det var en häftig tid när man hade en stor bulle till mage. Spänning och förväntan inför vad som väntade... Känslor som dansade upp och ned. Ena dagen kände jag mig ful & fet, för att nästa dag känna mig vacker och kvinnlig. Konstigt.

Utanför MQ ser jag en man stå i konstiga ställningar med en kamera i handen. Han fotar människor, bilar, träd, allt vad som kommer i vägen. Han ser märklig ut, beter sig märkligt. Så gör man väl inte? När jag kommer närmre ser jag att det är Johan Rheborg. Denna underbart roliga man! Jag får genast lust att springa fram, säga hej och be om att få ta ett kort på oss med mobilkameran. Jag önskar jag var tio år och fick göra detta. Nu känner jag mig för gammal. För er som såg Roast på Berns i veckan, där just Rheborg blev roastad, och då en hel del för sina märkliga fotointressen, så var dagens syn lite extra kul.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0