Välkommet med oväntat besök hos en feeder

I familjen går jag under namnet "The feeder". Min föräldralediga tillvaro innebär en hel del ledig tid, vilket jag de senaste månaderna har ägnat mycket till bakning. Senaste veckans bakning har innefattat havrekakor, nötkakor, en chokladkaka, och så idag en rulltårta och äppelmuffins. Jag får verkligen säga som TUR är, så är jag inte lika benägen själv att äta av allt jag bakar, då hade jag väl rullat fram för länge sedan. Men Johan som är svag för sötsakerna börjar nu sätta stopp för min bakning... och undrar om jag tillhör något Feeder-rörelse som njuter av att föda sina män. Det gör jag inte. Men att baka är en rätt mysig och hemtrevlig sysselsättning.

Frysen börjar i varje fall att fyllas, så jag känner mig som en riktig husfru och kan ta emot oväntade besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0