Spännande söndagsmys

Vem ska Ulrika, Madelene och Helena välja i Ensam mamma söker? Ni som struntar i vilket kan sluta läsa här.

För er andra kommer lite åsikter från mig!


Helena, 37:
Tjejen som gillar de unga sportiga killarna med hockeyrumpa. Ja, det är vad hon söker och kanske säger det allt om 4-barnsmamman. Äntligen gjorde hon iallafall ett någorlunda klokt val, och skickade hem den 15 år yngre Thomas, 22 år gammal. Visst, kärleken är säkert stor och ibland oövervinnerlig, men det känns som att göra livet rätt komplicerat med åldersskillnaden och tanken av att Thomas då skulle ha blivit "styvpappa" till barnen som han är närmare i ålder med. Christian skulle tveklöst ge henne bästa tryggheten och verkar vara en trevlig prick - hem med ynglingarna Helena!

Madelene, 32:
Skickade idag hem den blyga, men helt underbart snälla Mathias. Jag förstår hennes val, samtidigt som jag verkligen lider med den typen av helylle-killar. Varför "tar" aldrig de snygga tjejerna dessa charmanter? Jag gillar Skåne-Martin, men tyvärr tror jag inte avståndet kommer att fungera. Anders verkar som en kul kille, men jag fixar inte att se på hans stora ringar i öronen...

Ulrika, 34:
Jag hoppas inte hon på något sätt menar allvar med Miguel! Den ungkarlslyan säger allt och lite till. Så Lasse eller Johan. Det självklara valet anser jag vara Lasse! Trevlig och charmig kille. Visst det är ett minus att han inte har några egna barn, när Ulrika känner sig helt färdig med att skaffa fler... Johan är alldeles för mycket "på"... nej, där råder det helt enkelt varningsklockor.

Kommentarer
Postat av: Sara Selander

Som trogen Ensam mamma söker tittare håller jag till 100 % med dig Cissi! Helena bör välja Christian, Madde ska välja Martin och Ulrica MÅSTE välja Lasse!



Ses ikväll!

KRAM

2009-10-26 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0