Ensam mamma söker

... kan bara säga, vilken fantastisk underhållning! Nu börjar dejterna bli riktigt roliga och personliga. Nästa söndag 20.00, räkna med att jag kommer sitta fastklistrad.

Frågan är vad det egentligen är som gör det så fascinerande? I ärlighetens namn vet jag inte. Men att följa olika personer och genom program efter program lära känna dem är alltid lite spännande. Se hur omaka respektive maka de olika presumtiva paren är, är både förnöjsamt och skrattretande. Det är intressant att se hur olika de har planerat sina dejter och nästan genom TV känna både pirret och pinsamheten. För visst är det något speciellt med en dejt? Förväntningar som ska infrias och överraskningar som ska lyckas. Mitt råd i dagens blogg kommer därför bli att vi alla borde bli bättre på att dejta eller uppvakta våra nära och kära. Känna sig smickrad, uppskattad och bara ha ögon för varandra är fina känslor som vi alla behöver vårda.

Johan, jag kan säga så mycket som att till din allt närmande 30-årsdag kommer du få en dejt...



Kommentarer
Postat av: Johan

en dejt..., med Anna Anka???

2009-10-18 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0