Onsdag med Frida, Christian och kungligheterna

I eftermiddag kommer landstingets glada sjukgymnast och universitetets roliga personalvetare, tillika före detta landslagskanotisten och före detta stabila mittbacken, Frida & Christian, på en mitt-i-veckan-middag. Mycket trevligt!

Det bjuds på en lady&lufsen middag, d.v.s. spagetti och köttfärssås med äppelpaj i efterrätt.

Fick idag en tantvarning av Johan, som i posten hittade min nya prenumeration. Svensk damtidning. Grrr, detta är ju en högst seriös och viktig tidning att ta del av, och jag vet nog vem som kommer sno denna tidning i smyg....! Jag har precis varit på en skön långpromenad och ska nu sätt mig ned och läsa om Carl Philips jakt efter en ny kärlek och avnjuta en kopp irish cream. Ibland är livet fint.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Svensk Damtidning! Finns det överhuvudtaget något att tillägga om denna 26 åring (snart 27).

2009-10-08 @ 13:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0