Diverse saker från en fredag

Supersnygga Jöback sänkte stämningen 500 grader i ett innan roligt "Skavlan". Viktigt ämne (sexuella trakasserier), men en glädjedödare i det tidigare myset...

Efter Skavlan väntar den andra delen av de sex nya filmerna med Johan Falk. Spännande som tusan! Men också bäddat för småkonflikt.... jag vill helst se filmen ljudlös under de spännande delarna (vilka självklart är rätt många i en thriller..), det vill inte min andra hälft.

Dagen i korthet; promenad runt sjön, garderobsrensning, Kvantum, matlagning, soffan.


Jag vet inte vad jag ska göra denna helg. Ingenting är planerat för första gången på länge. Det lutar iallafall mot en morgonjoggingtur och sen en brakfrukost med Lisa Syrén.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0