Mammorna och den eviga ungdomen

Ebba, Elly, Nellie, Amanda och Emilian med mammor har idag besökt Greta & mig. Vi träffades på en spädbarnsmassagekurs och ses nu varje måndag hemma hos varandra och på torsdagar går vi på förskolan tillsammans. Det märks att barnen alltmer uppskattar varandra, vilket är superskoj att se! Greta blev strålande glad när hon fick besök!

Igår blev jag 1 327kr fattigare, på något som jag egentligen är lite emot. Det gäller homeparty. Tillställningar där man känner sig nästintill lite tvungen att handla, sådant som man inte innan visste att man behövde. Men till underbara Sara kunde jag givetvis inte säga nej. Det gällde Mary Kay. Sara, Jennie och jag fick genomgång av hudvårdsprodukter och smink i flera timmar av duktiga Jessica. Helt fantastiskt kul! Vi blev som 14 år igen och helt uppslukade i effekterna som krämerna och sminket gav! Jag blev som en prinsessa i ansiktet! Så med min beställning ska jag genom Mary Kay hålla mig evigt ung. Det är nu slut med tvål & vatten och 3-minuterssmink för mig. Nu ska jag ockupera badrummet och förbli 26 år både i sinne & utseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0