Husägare

Idag har jag blivit gammal. Vaknade som 26 år, men går och lägger mig som en 35-åring. Köpa hus innebär en stooor mognadsfaktor. Nu är jag verkligen gammal. VVV. Villa, Volvo, vovve. Uppfyllt. Barn, stugägare, gift, pensionssparar. Herre gud, vart ska detta sluta?

Det blev inte min drömvilla från 20-talet i city med vackra kakelugnar. Några drömmar ska man väl spara inför framtiden... Men en fin, praktisk villa i ett barnvänligt område. Det känns mycket bra och vi är jätte glada!

Nedan syns lite bilder som jag försökt fota av från visningsmaterialet...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det ser ju FANTASTISKT trevligt ut!! Jättekul, grattis!!!! När får ni flytta in?

När blir inflyttningsfesten :-).



På onsdag smäller det här och då får du säkert till till topplån åtminstonde :-)!!



KRAM KRAM!!

2009-11-23 @ 22:29:51
Postat av: Anonym

Tack! Den 29 jan har vi tillträde. Ska bli mycket kul att ses på onsdag, och lite vinst på trissen skulle passa utmärkt för lite möbler... KRAM!

2009-11-23 @ 22:39:50
Postat av: Åsa

Grattis till husköpet! Ser jättemysigt ut. Kram!

2009-11-24 @ 12:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0