Höst på Öland/i Kalmar

Sedan nästan en vecka tillbaka befinner jag mig på Öland. Dagarna har mest varit ett långt födelsedagskalas för min man. Kompisar, Johans familj, min familj, familjerna tillsammans.... alla har vi firat Johans 30 år, men nu är det slutfirat! Jag tackar å Johans vägnar för allt fint uppvaktande som han har fått!

Johan for tillbaks till Växjö igår, men jag valde och stanna kvar här en stund. Idag har jag besökt min gamla gymnasiekompis Karin och hennes sambo Stefan och deras guldklimpar Evelina & Maximilliam. Roligt & trevligt besök, där jag skämdes bort med god mat och fika.

Lite bilder från veckan:
Malte är nöjd med att vara på Öland.
Åsa & Anders är på besök i stugan. Åsa med Greta i famnen. 
Stolt gammelfarmor & Greta.
Greta har tagit sig ett bad.
Evelina & Greta tittar in varandra, medan Maximilliam leker med Rorri racerbil.
Maximilliam lyser upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0