Nej tack

Dokusåpan om Ullared slår tittarrekord, och visst är det ett sant nöje att följa de anställda och kunderna? Det är inte bara ett glatt skratt man bjuds på! 

Men att besöka Ullared? Med risk för att få flera av mina vänner emot mig, men jag tror ändå ni vet vad jag tycker, så måste jag säga nej tack. Det handlar inte om att jag är för "snobbig" av mig för att handla där, det handlar om upplägget av butik. Jag gillar inte stora butiker med mängder av varor tryckta på varandra och fullt med folk. Jag får panik! Därav handlar jag ytterst sällan på butiker som Maxi, HM, Gina Tricot m.fl. Det är helt enkelt för stort, för rörigt, för mycket folk. Folk som slänger sig över saker, saker som ligger huller om buller, köer, folk som går rakt in i dig.... irritationen och värmen stiger inombords och jag längtar bara tills jag kommer ut! Nej fy, usch och tvi!

Johan vill till helgen åka till Kosta...., ja ni förstår min tanke.























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0