Babysim

Igår var det avslutning på Gretas första simkurs. Men vi ska snart fortsätta med "sång i vattnet", då träffas vi och leker o sjunger i vattnet, mysigt! Sen blir det kurs två efter jul. Blir nog simborgarmärket till 1-årsdagen... Jag vill att Greta ska älska vattnet lika mycket som mig, tyvärr gillar hon inte att dyka...

Men upptäckte idag att Greta gillar något som jag älskar! Jag lyssnade till en CD med filmmusik, och när den helt underbara Take my breath away från Top Gun spelades, började hon högljutt sjunga med ett strålande leende. Vi har nu en gemensam favvo-sång! Ska visa henne filmen om några år...

Kommentarer
Postat av: Sara Selander

Vilka söta tjejer!!!



KRAM

2009-11-13 @ 13:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0