Liten flicka blivit stor flicka

Sommaren går fort..., många roliga saker har hänt och vår lilla tös börjar bli en stor flicka! Dumt av mig att säga att jag var tillbaka i bloggens värld, då vi strax därefter for till Öland i sju veckor (där moderniteter som Internet inte existerar...). Nedan kommer lite bilder från sommaren -09.

Vår lilla tös...

...som älskar att bada!
Tävling mellan Fredde o Johan
Härliga grillvkällar...
Fina kvällar i Kalmar...
Mysiga promenader vid stugan...
Charmtrollet Maximilliam är på besök...
Lottie och Axel strålar glatt in i kamerar..
Familjen Olsén på besök i stugan...
Karin med nytillskottet Evelina på besök...
Lilla Albin och Annika.. 
Isak...
Lata dagar i solstolen...
Ljuvliga leenden från Greta...
Det årliga triathlonet i Kalmar.., Johan och Fredde kämpar...
Stolt morfar...
Malte har ständigt siktet inställt mot bad...
Firande av Gretas namnsdag...
Sköna utflykter på ett fantastiskt Öland...
Mysiga stunder på badbryggan i kvällssolen...
Titt ut...
Sommarens projekt..., en utbyggnad av altanen...Nu är vi "den där stugan med altanen". 40 kvm stuga och 60 kvm altan.
Sebbe uppklädd till Alvas banrdop...
Cecilia och Alva...
Jag, Greta och Malte vilar ut...
Det var lite bilder från min sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0