Kallprat

Äntligen så var dagen kommen - jag har varit hos frisören på eftermiddagen. Dagarna innan man ska gå till frisören är nästintill olidliga..., håret är bara trist, platt och fult.... Jag blev helt ok nöjd med resultatet, man ser det väl bättre imorgon..., frisören har en förmåga att antingen platta mitt hår till något helt livlöst eller burra upp det till en stor svamp. Idag blev det det förstnämnda.

Jag brukar variera mellan ett par tjejer på den salongen jag går på, jag känner ingen av dem, men alltid när man är där måste man ju hålla igång ett samtal. Kallprat är verkligen inte min grej. När man gått igenom vad man gjort under sommaren, vad som händer under hösten, vädret och frisyren finns det inte så mycket mer att säga och de långa tyyysta sekunderna börjar.......*pinsamt*..... Då börjar samtalsämnena om än gång till!, men denna gång liite djupare, och så fortsätter det så. Jag är nog en rätt osocial person som tycker på detta vis, men jag har verkligen svårt för kallprat. Måste försöka bättra mig på denna punkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0