75 kr!

Ikväll har Sara och Jennie varit här! Det vanliga har behandlats; det vill sägs ditten och datten om jobb, hem, framtidsplaner/projekt, skvaller m.m. Sådana här stunder är viktiga i livet och ska vårdas ömt! Jag gillar mina vänner! Ni värmer och jag hoppas ni vet hur mycket jag uppskattar er vänskap! Den traditionsbundna trisskrapningen skedde också under kvällen, och vi är på gång nu! Vinden har vänt - 75 kr. Vi är överlyckliga!

Stockholm * 2. Från att inte har varit i Stockholm på flera år ska jag denna höst åka två gånger tur och retur till huvudstaden. Om snart två veckor är det dags för Lidingöloppet och det ser ut som att mamma & pappa följer med mig upp. Mamma och pappa som ställer upp i alla väder! Från att renovera, hjälpa till i trädgården i stugan, tvätta handdukar och lakan till oss, köpa diverse saker till oss.... Ni skämmer verkligen bort oss! Tack för allt ni gör! Jag är verkligen glad för att ni följer med mig upp till storstaden! Jag är superskraj inför loppet, men ser ändå fram emot det. Tar jag det lugnt, så tycker jag att det borde gå....

Stockholm nr 2 blir troligtvis andra advent, då det förhoppningsvis blir en tjejhelg i Stockholm! Weekendtjejerna - Jennie, Sara, Åsa, Hanna och jag! Jag hoppas att ni alla har möjlighet att följa med!

Nu ropar maken från sägen, och undrar om jag är gift med datorn eller honom...., bästa att avsluta här.

Ps. Imorgon fyller Malte 6 år! Min lilla buspojk börjar bli stor. Han ska firas ordentligt. Tror det blir pannkakor till honom och givetvis några presenter.

Tack & hej & god natt!
KRAM





Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi är på gång- vi är laddade vi är tända...

75 kr - det har bara börjat!!



Ps: Vi gillar dig skarpt också :-)

2008-09-10 @ 19:35:57
Postat av: Åsa

Andra advent here I come! :-)

Stor kram!

2008-09-10 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0