Sällskapsresan

En riktig sällskapsresa i Stig Helmers anda väntar mig. Den 8 april åker jag, Johan, Anita, Tommy, Annika, Joakim, Isak och Albin till Gran Canaria, Bahia Feliz, för att fira svärföräldrarnas 60-årsdag! Jag gillar verkligen charter, det är mysigt, glatt och gemytligt! Scenarier som kommer inträffa:
- Johan och Tommy är flygrädda, en ständig diskussion om flygsäkerheten kommer att ske
- Johan kommer busa med Joakim
- Joakim kommer busa med Johan
- Johan & Joakim kommer busa med Anita
- Johan kommer hålla sig till poolen, den officiella förklaringen är att det är skönast, den inofficiella är att det kan vara osäkert att bada i okänt hav
- Jag kommer vara först vid solstolarna varje morgon, för att paxa de bästa stolarna
- Jag kommer beställa efterrätter med tomtebloss, Johan kommer att sucka och skämmas
7 månader kvar till avresa. Jag längtar!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Annika är också flygrädd, så det blir en trio som pratar om flygrädsla.



/Joakim

2008-09-12 @ 18:41:48
Postat av: Anita Krantz

Kämpa nu alla flygrädda ni har gott om tid att jobba bort flygrädslan.

Det roligaste av allt att få rå om Isak och Albin en hel vecka.

Det skall bli kul

2008-09-12 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0