Rättelse

Efter vissa kommentarer från nära och kära, vill jag göra en rättelse i min blogg. I gårdagens blogg kunde det uppfattas som att den glada stämningen försvann då Johan kom hem från träningen. Jag menar inte så. Johan du är min solstråle, dock en något väl pratsam och uppspelt sådan ibland. Men du är en hejare på att sprida ditt glada humör till mig! Tack min stora kärlek!

Pulsklocka och fotsensor - vilken grej! Har äntligen börjat sätta mig in i min pulsklockas funktioner och tillbehör. Det är ett kul tillägg i träningen. Fotsensorn mäter hur långt jag springer, hastighet m.m. Jag har alltid undrat hur långt det är runt sjön hemifrån mig - idag fick jag svaret 6720 m. Det här ger verkligen träningen en helt ny känsla!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0