Den dumma blondinen har seglat iväg

Idag har jag varit hos frisören. Den blonda Cissi förvandlades där till en mörkhårig Cissi. Förvandlingen är ganska stor. Alla som sett mig har uttryckt ett förvånat  "oj!". Jag vet inte om jag ska ta det positivt.... Helt ärligt kan jag väl säga att jag passar bättre som blondin, men det är rätt trevligt att hänga med i årstidernas färger och få känna sig sådär höstmysig i denna varma guld-koppar-bruna färg. För att inte göra alltför stora förändringar klippte jag i allafall inte håret i någon ny frisyr.

Ikväll har pappa varit här och pysslat i lägenheten. Mycket tacksamt!

Nu ska jag gå och pussa på min lilla födelsedagspojk, Malte som fyller 6 år idag! Grattis underbara vovve!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0