Negativ

Fram till klockan kvart i tre gick jag och skruvade på mig, och hittade på diverse ursäkter för det jag visste skulle komma under dagen. Jag var idag tvungen att ta ett långt löppass, mitt sista inför Lidingö. Det blev 27,5 km uppe i Vais. Jag har aldrig tidigare sprungit så långt. Jag tycker det var bra gjort at mig, och jag är glad att jag fixade det. MEN, vilken värk jag har! Undrar hur jag kommer se ut under morgondagen? Löpningen börjar som sagt bli rätt jobbig, och efter mardrömsdagen den 27 september lär det dröja länge innan det blir någon ny runda.

En sak till jag är trött på är - PLUGG. Jag börjar förvissa komma till slutet av mina pedagogiksrudier, men nu bröjar också motivationen tryta. Håller för tillfället på med ett grupparbete, som mer eller mindre har strulat från början. Det ska redovisas vecka 40 i Malmö. Därefter väntar C-uppsats..., min tredje sådan. Förslaget skulle vara inlämnat senast idag, men jag har fått dispens några dagar. Vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Bristen på fantasi brukar inte vara mitt bekymmer. Men nu är det ett stort bekymmer. Efter slutseminarie i januar får det bli ett längre uppehåll av studier.

Undra vad jag ska göra med all fritid i februari, löpningen och pluggande försvinner. Kanske ska införskaffa mig i någon ny hobby.... Hmmm, vad kan det bli??

Idag var det inte uppmuntrande från min sida...., men jag är trött idag. Ruskigt trött. Negativ. Irriterad.

Hoppas solen skiner imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0