Den charmiga engelsmannen

Jag älskar verkligen alla filmer med Hugh Grant! Ser just nu på filmen Music and Lyrics som går på Canal+. Det är något speciellt skönt med den brittiska accenten och hans ofta osäkra charmiga personlighet i filmrollerna. Filmen är mysig och gullig, och det får väl erkännas att jag nog är väldigt svag för den här typen av kärlekskomedier utan egentligt innehåll.  

Men, vad har hänt med Lyxfällan? Var är Mattias & Charlie? Det var ju dom som gjorde programmet. Nej, jag är besviken.
Började med detta inlägg för en timma sedan..., men har med datorn i knät fastnat i flera TV-program... Nu senast Höök...., mycket spännande avsnitt!

Känns verkligen som jag börjar ta igen min bristande uppdatering i TV-världen...





Kommentarer
Postat av: Uffe

Cissi, jag vet inte om total uppdatering i TV-världen är något att sträva efter. Blir du uppdaterad är jag ensam kvar om att vara "helt borta" i dessa situationer.

2008-10-10 @ 10:52:58
Postat av: Caroline

Hej Cissi,



Håller med dig angående filmer med Hugh Grant! Ofta underbara och lättsamma. Må så gott!

2008-10-12 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0