Mot nya mål

Vägen mot nästa mål har börjat... Lidingöloppet. Jag har ikväll börjat läsa in mig på hur jag bör träna inför utmaningen, och från det gjort följande träningsschema.

Träningsschema  
MåndagDistans 50-60 minVAIS 5:an + lilla spåret + styrka
TisdagVila 
OnsdagIntervall 40-50 minVAIS 5:an
TorsdagDistans 60-70 minVAIS 3-stugespåret + styrka
FredagVila 
LördagDistans 90-100 minVAIS 3-stugespåret + 5:an + intervall backe
SöndagVila 

Imgorgon ska jag skriva ut mitt träningsschema med fina färger på jobbet och sätta lappen på kylskåpet.

Kampen har börjat.

Kommentarer
Postat av: Sara Selander

Underbara människa! Jag tycker att du är otroligt cool som tänker springa Lidingöloppet och jag är fullkomligt övertygad om att du kommer fixa det! Go Cissi!!!!

Kram
Sara

2008-05-22 @ 08:24:37
Postat av: Staffan

Shit, du kommer nog bli svårslagen nästa år på gtb varvet.
Med vilken typ av skrivare skriver du ut dokumentet?

2008-05-22 @ 14:50:36
Postat av: Jennie

Du
är ju tokigt galen och jag är full av beundran.

Kan bara instämma - Go Cissi!!

Jag tänker inte delta men däremot följa med som stöd :-)

2008-05-22 @ 19:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0