Berg inbjuder och Gudrun motbjuder

I kvällens program av "Berg flyttar in", gästar Carina Gudrun Schyman. Jag gillar verkligen Carina, hon är cool, naturlig och rolig. Med ett ständigt leende går Carina rakt genom rutan och får mig att skratta. Gudrun visar upp sitt hem i Skåne och vad hon pysslar med på sin fritid. MEN, så visar hon en sak till - hon visar en hemmagjord video från födseln av ett av hennes barn. Två saker:
- varför väljer man att filma en födsel, när kollar man på den?
- hur kan Gudrun visa filmen när TV-teamet är och hälsar på? Nu har halva Sverige sätt hennes sköte.... tja....
Jag vill aldrig bli filmad den dag då jag eventuellt ska ligga och krysta fram en unge. Nej tack, med bestämdhet!

135 miljoner. Nytt vinstrekord i Sverige! Men, herre gud vad skulle man göra om man vann 135 miljoner kr? Det är ofantligt mycket pengar.... Frågan är, blir man lycklig av så enormt mycket pengar? Känns som att en sådan stor summa pengar nästan skapar mer problem, nu kanske jag tog i lite, men en del problem hade det nog skapat... Till att börja med hade jag köpt mig en prinsesstårta, det ultimata sättet att fira det mesta med!

Hoppas ni haft en härlig kväll i det underbara vädret!

Tack & hej!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0