Malte - du är bäst

Jag var ikväll på en promenad med Malte. Han ser helt plötsligt en liten vacker Flat coat retriver, och blir kanske lite till sig... Vi närmar oss hunden med dennes matte, tillika en något "tjusig" dam. Damen säger till mig med en något överlägsen ton; "det var en brunstig hane, du har där". DET ÄR INGET FEL PÅ MIN HUND! Han är inte mer kåt än någon annan. Förresten är det väl inte så märkligt om man i människoår räknat, är ca 40 år, och ännu inte har fått komma till, och då gör vissa frustrerande läten då det finns vackra varelser av andra könet i sin närhet. Malte, ta inte åt dig av den surmulna damens ord!
image71

Grattis till min kollega Jan, som idag fyller 44 år! På en snabb sökning ser jag att 1964 var året då även följande personer föddes; Pontus Gårdinger, Kayo, Ludmila Enqvist, Magnus Wislander, Lenny Krawitz, Courtney Cox, Robert Gustafsson och Russel Crowe... + Rob Lowe som du till och med firar samma födelsedag med.... Kan ju alltid vara kul att veta, så att du har några att jämföra ditt åldrande med:)

Tack & hej!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Jan Gustafsson

Jag tackar så mycket för att du tagit dig tid att uppmärksamma en ålderman som jag.

2008-03-18 @ 14:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0