Jag längtar till solen

Varför har detta vinterväder kommit nu? Nej, nu längtar jag efter sol och värme!

Några jag är lite avundssjuk på nu:
- Mamma och pappa som befinner sig på Gran Canaria, och just nu troligtvis sitter och äter & dricker något gott på någon restaurang...
- Jennie, Staffan och Alva som njuter av sol & bad på Lanzarote...
- Isse & Pierre som njuter av fantastiska stränder i Thailand...
- Chrsitian & Frida som på fredag åker till Thailand...
- Åsa, Andreas och lilla Linn som snart också åker till Thailand...

Lite bilder som får mig att längta efter sommaren:
image75image76
Cissi, Johan & Malte på väg mot Östra Eknö i båten, som goda båtförare,... eller inte... Malte är lugn iallafall:)
image77Bryggan vid stugan....image78

Havet är sommar!

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0