Från USA till Danmark

New York-guvernrören Eliot Spitzer avslöjades häromdagen som kund hos en prostituerad kvinna. Guvernören som var gift, har nu avgått från sin post. Men det helt sjuka är hur hans fru kan stå brevid honom under presskonferensen, när han ber det amerikanska folket om ursäkt... Hur kan hon ställa upp på något sådant?

Dabrowski har hoppat av Debatt (äntligen) och nu är det Josefsson som ska in i rutan. Tja, någon bättre debattledare kan kanske inte hittas. Josefsson tillsammans med Sverker Olofsson är verkligen en klass för sig, som inte drar sig för någonting. Nu kanske det kan bli lite intressanta debatter, såvida inte programledaren tar för mycket plats....

Tycker att det mer eller mindre är full rull i mitt liv just nu. Mycket som ska göras och planeras. Känns som att varje helg tre månader framåt är planerad. Men jag inser ändå att mitt liv är rätt stillsamt om man jämför med min "bloggpolare" Carl Bildt (carlbildt.wordpress.com) som idag hade en arbetsdag i Stockholm, igår var det Bryssel och imorgon är det Bryssel. Jag gillar när det är mycket att göra och det är lite hektiska perioder, men jag ska villigt erkänna att det är skönt att ha samma bas. Flyga genom Europa kors och tvärs är inget jag avundas.

Övrigt:
- Grattis till segern mot VBK, Gransholm!
- Grey´s Anatomy, är rätt bra igen!
- Jag fick åtta av tio rätt på årskurs fyra nutidsorientering. Saknade kunskap om vilket landskap Åre ligger i... plus något mer.
- Imorgon ska jag sova på min arbetsplats, eftersom danskarna vi besökte för två veckor sedan kommer hit på besök i två dagar. Detta är en bild på mig, taget av en elev, på tåget hem från Köpenhamn......., jag är rätt trött. Antar att jag kommer ha samma uttryck på fredag eftermiddag igen...
image68


Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jan Gustafsson

Tyckte faktiskt att du såg oförskämt osliten ut i fredags eftermiddag.

2008-03-15 @ 23:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0