"Eyo..., det är min tur nu, vinden har vänt"

... lite i alla fall. Igår gjorde jag något som jag aldrig tidigare gjort. Jag joggade 15 km! Så nu kan jag gå och sjunga lite till Petters Vinden Har Vänt:)


Nej, Åsa, vi blev inga miljonärer denna vecka heller. Vi fick en vinst på hela 10 kr. Men nu ska vi byta taktik. Istället för att alla tar med sig varsin triss och tialott till våra träffar, ska den som bjuder in köpa alla lotterna. Genom att köpa alla våra lotter på ett ställe borde våra vinstchanser öka (tror vi...). Sen ska vi även strunta i tialotterna, då dessa verkar vara hopplösa att vinna på. Fortsättning följer.


Noterat från dagen:

- Hörde idag att Apoteket ska börja sälja dildos. Eh?! - En dildo och Ipren, tack? Eller vad?


- Lena Ph och Martin Björk har glidit isär och valt att separera. Tråkigt tycker jag, då de var ett stilsamt par.


- Människor som bär en mössa med trycket Norrlandsguld gillar inte jag.


- Jag jobbar på en superarbetsplats. Jag har frukostkuponger, som jag har köpt till ett värde av 6 kr st. För denna kupong får jag kaffe, nybakade frallor med gott pålägg, eftermiddagskaffe och idag en tårtbit till kaffet. Det ger ett extra ljus över en annars gråmulen dag.


- Ett gammalt känt citat gav sig idag påmint: Det finns två typer av människor i världen, de som går framför och presterar något, och de som går bakom och kommenterar. Visst är det sant?


Ikväll är det Let´s Dance i flipp-kombination med Så ska det låta plus Robins och Hjälp som gäller på TV:n (mycket på en gång). Den lilla söta Björn Gustafsson är gäst hos Robins, ska bli kul att se!


Trevlig kväll!


Tack & hej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0