En liten kul historia

I TV-programmet Bullen, sa man alltid "det är inte personen i filmen som har skrivit brevet". Innan jag berättar min historia vill jag därför säga att namnet är påhittat, men historien sann...


Det var en kille, säg Per, som begav sig till en stormarknad för att handla. Väl där märker han hur nöden trycker på och söker därför upp en toalett. Som på flera andra offentliga toaletter får man lägga i en 5-krona. Väl inne på toaletten, sätter sig Per för att äntligen få uträtta sina behov. Vad Per dock inte gjort är att låsa dörren efter sig. Utanför dörren kommer en man som stoppar i en 5-krona och öppnar upp dörren. Ooopps. Per skriker att mannen ska GÅ. Mannen frågar då, helt oväntat i situationen: "men vad händer nu med min 5-krona?". Per skriker fortfarande "GÅ!".  Jag finner mannen, som är orolig för sin 5-krona, som mycket rolig. 




Kommentarer
Postat av: Per

Hmmm! Känner igen den historien.
MVH Pelle "Plutt"

2008-03-26 @ 11:56:50
URL: http://cissikrantz.blogg.se
Postat av: Per

Hmmm! Känner igen den historien.

/Pelle "Plutt"

2008-03-26 @ 11:58:22
URL: http://cissikrantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0