Dagens blogg: VM + snoppar

Igårkväll samlades ett nästan komplett VM-gäng hemma hos Selanders! Gulklädda, uppspelta och förväntansfulla tvingades vi dock se hur Sverige förlorade....

FÖRE: VM-gänget i Berlin på väg mot Paraguay-matchen... Saknas på bilden gör Staffan & jag, men någon måste ju ta kort och vad den andra gör... tja det vet jag inte.



EFTER: Alla barnen ville gå hem till sängen, utom Ferm som ville tjoa hela natten...



Idag har det varit renovering, det är rätt kul faktiskt. Men Johan tycker att jag myglar. Det tycker inte jag. Vissa jobb passar bättre för honom, och vissa bättre för mig. Johan är inte helt nöjd med min fördelning (men det är jag!). Familjen Ljungdahl kom och lyste upp förmiddagen med en utsökt fika! Lilla tösen Alva kommenterade att mina och Jennies tånaglar hade nagellack. På frågan om varför inte Johan och Staffan hade nagellack var svaret; "dom har snoppar". Fantastiskt svar! Det måste vara härligt att vara liten och alltid kunna vara så öppen och frispråkig. Igår när vi satt och åt middag hos Selanders säger Alva helt plötsligt "jag är bajsig".... som sagt, rätt häftigt få kunna uttrycka vad man vill, när man vill och alla tycker det är sött!

Grattis Åsa till det nya jobbet i Stockholm..., men snyft nu hamnar ni ännu längre ifrån oss!

Tack & hej!
KRAM



Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske är det tidernas fotbollsbild du tagit Fru Krantz?! Jag fullkomligt älskar den och vill väldigt gärna ha negativet så att jag kan ta ett par kopior! Vilket gäng, vilken fest, vilken match -jag ryser av välbehag! :-)

2008-06-16 @ 16:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0