Snipp snapp slut

... så var EM slut... Usch så trist... Lagerbäck, du måste ta in nya unga hungriga spelare! Men min favorit, Mellberg, har ryckt upp sig lite från en tid av sämre matcher! Ska inte skriva mer om fotboll..., det är en tillräckligt stor del av min tillvaro... Johan för mer eller mindre en ständig monolog med mig kring laguppställningar och försnack. Jag nickar, han talar vidare. Tänk Johan, om du hade blivit en proffslirare, vilket liv vi hade kunnat leva! Det är annat än att vinna ett rödvitt paraply från Svenska kyrkan för bästa spelare...., men jag tackar för paraplyet och värdesätter det lilla. Inget regn över huvudet iallafall!

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: JK

Känns som att familjen Andersson har haft ganska så bra avkastning för mitt fotbollspelande. Ett rött paraply till min kära fru och om jag inte missminner mig har svärfar fått skörda frukten av min talang då han fick en svart tenniströja från Folksam.

2008-06-19 @ 12:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0