Halleluja moment

Kvantum Norremark har nyöppnat! Kvantum har alltid varit min favorit i stan, men nu är den en fantastisk favorit! Frukt- och grönsaksavdelningen är enorm - den har allt! Naturgodishörnan är superstor, med smarta burksystem där man vrider på en kran och så trillar det valda godiset ned i påsen. Ostavdelningen är superb. Men så kommer vi till det helt underbara - charken och den moderna färdigmatsavdelningen! Charken har allt! Det finns massor med färdigmat som man köper per hekto, allt från thai till potatsirgratäng, de tillverkar pizza på plats där man kan välja innehållet, bröd/bak-avdelningen är fräsch och det finns massor av godheter. Jag är frälst. Det känns som att vi kommer behöva sätta in mer pengar på vårt ICA-kort framöver. Ni storstadsbor som läser min blogg.... ja, jag vet detta är ingen nyhet för er, men för oss lantisar är detta väldigt häftigt och stort.

Idag har Malte varit på skönhetsbehandling i tre timmar. Malte har blivit rejält borstad, klippt, badad, fönad, vaxning av öronen, analtömning, kloklippning... Han är så fin! Det riktigt glänser om honom. Jag tror att han själv tycker han blev väldigt snygg, för han ser lite stolt ut.

Vår renovering fortsätter sakta men säkert..., det känns som att det går trögt. Men det blir nog bra så småningom!

Dagens slutord:
Halleluja Kvantum!

Tack & hej!
KRAM




Kommentarer
Postat av: Simba

Du har alltid varit den snyggaste killen i stan tycker jag, och efter skönhetsbehandling och analtömning är du säkert oemotståndlig.Grrrr

2008-06-18 @ 08:48:47
Postat av: Anita Krantz

Ja stackars Ruben han kommer att se ut som en riktig bondlurk jämförelse med Malte.

Men

2008-06-18 @ 16:38:58
Postat av: Anita Krantz

Ja stackars Ruben han kommer att se ut som en riktig bondlurk jämförelse med Malte.

Men

2008-06-18 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0