Perfekt dag

Idag har det varit en riktigt fin och härlig sommardag! Dagen började med att Malte och jag gick ned till bryggan, han tog ett morgondopp medan jag satt och läste morgontidningen. Dagen har fortsatt i sitt lugna tempo hemma på tomten i solstolen, varvat med besök ned till bryggan. På kvällen tog vi en joggingrunda - och det är första gången som jag har klarat att hålla Johans tempo under hela rundan! Rundan avslutades med bad, det är 22 grader i vattnet så det är faktiskt rätt skönt att bada. Därefter blev det kvällsmat, kubbspel och avkoppling på altanen vid solnedgång. Det är sådana här dagar man längtar efter en gråmulen novemberdag. Sådana dagar som man lever för lite extra. Jag hoppas sommaren bjuder på fler härliga sommardagar! Det gäller att njuta så länge det varar, för, som Ledin sjunger  "Sommaren är kort.. Det mesta regnar bort... Men nu är den här... Så ta för dig.... Solen skiner idag"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0