Grabbarnas kväll

Ikväll är jag och Malte utkörda från vår stuga, då Johan ska ha grabbkväll... Malte borde väl också ha fått vara med, men han kanske inte räknas som "grabb" när han i hundår närmar sig 50 år....?

Ja, Staffan... vi har lite olika uppladdningar inför vårt triathlon, och jag är mäkta imponerad av din uppladdning! Jag lovar att ge dig en välbehövlig vila dygnet innan triathlon (då ni sover hos oss), så ska jag hjälpa till att ta hand om era guldklimpar!

För min egen del, tror jag i varje fall att det inte kan gå sämre än förra året i triathlon. Både Johan och jag förlorade enormt mycket på våra cyklar....., (medan mamma o pappa plus svärföräldrar fick sig ett gott skratt åt oss), men i år har vi som sagt nya cyklar!
 
Bilder från förra året...
Jag är typ den enda som simmar i bikinivariant (bikinitrosa + sportBH - trodde detta var en amatörtävling, medans den största andelen i startfältet hade våtdräktsvarianter på sig)


Johan som inte är någon vidare simmare, kommer upp bland de sista (jag är absolut ingen simmare heller, men jag vevar på armarna som tusan i någon märklig stil... och framåt kommer jag)


Här kommer vi på cyklarna.... :(


Här kommer vi in mot mål... bland de sista....och jag är nära att snubbla på några ungar....  Jag kommer mindre än en minut efter Johan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0