Vad är hållhaken?

Fotboll ikväll! Inte för att jag är ett direkt sportfan, men det är minsann trevligare att se på än hockey! Säger som KFF´s Rydström; " ... angående ishockey, ..., det är ju hur enkelt som helst. Och inte kan man bli trött eller. Har man bara lite teknik gör ju skridskorna i sig allt jobb och sedan kan man alltid åka och byta. Det är skamligt att det inte spelas fler matcher i Elitserien med tanke på den ringa arbetsbelastningen. Ishockey är Europas svar på baseball - man sitter mest och väntar på sin halvminut i hetluften." Kunde inte uttryckt det bättre själv. Känner på mig att det finns en del Brynäs och Djurgården fans i min närhet som tog lite illa upp nu...


Hur kan Isaksson få starta när han varit fastklistrad på Citybänken... Shaaban borde vara ett självklart val. Vad har du för hållhake på Lagerbäck, herr Isaksson? Det har talats om Isakssons samarbetssvårigheter och attityd den senaste tiden..., och jag får lov att säga., det var ingen muntergök som syntes i intervjun på sporten igår. Nä du Isaksson, smilbanden uppåt och byt klubb - du behöver spela matcher!


Jag tror det räcker med sport i min blogg här för dagen.


Så var äntligen en röd w910i Ericsson beställd till fru Krantz! Ska bli så spännande att få en ny mobil! Jag är riktigt lyrisk vid tanken på den nya mobilen som kommer att glänsa i min hand! Tack Andreas för hjälpen!


Tack & hej!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Lasse J

Hej Cissi, håller med dig att Isaksson är en gnällbult!

Hälsningar från Gränna

2008-02-06 @ 21:13:34
Postat av: Maria N

Heja Cissi!
Kul med ny telefon,hoppas du har valt den vinröda= den är finast. Hoppas löpningen inför GV gåra bra, jag hejar på dig.

Vi hörs kram Mia

2008-02-07 @ 16:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0