Trött - Pigg

Idag gjorde jag det jag lovade mig själv för ca två månader sen, att jag inte skulle göra igen. Jag var ute och sprang med Johan. Men det gick bra idag:) Vi började dagen med en joggingtur i skogen och hoppades på att Malte skulle vara rätt trött resten av dagen - hur blev det? Vi blev skittrötta och hunden är skitpigg - ett sånt stressmoment.

Vi fortsatte dagen med en runda på stan, mathandling, promenad med Malte... och här sitter jag nu och laddar upp inför kvällens melodifestival. Jag hoppas riktigt mycket på BWO. Jag gillar det där pop-synthiga soundet... Men jag får erkänna att uppladdningen för två veckor sedan på plats i Göteborg var roligare.... Ni ser själva nedan vilka glada pinglor:

image49image50image52image51


Tack & hej!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0