Farbror och faster

Ja, nu har Johan blivit farbror och jag kanske kan kalla mig faster som ingift. Joakim och Annika fick igår två gullpojkar STORT GRATTIS!


Tjejhelgen i Götet är nu slut. Det var en mycket trevlig vistelse! Det var kul att gå på schalger-spektaklet på Scandinavium! Jag har inte varit på arenan tidigare och tyckte bara det var roligt. Men det här med storstadsliv är inte min grej... Det är alldeles för mycket folk och stim. Efter 1,5 timma på Nordstan kände jag mig helt slut och blev glad över att bege mig hem till hotellrummet... Något mycket irriterande hände också när vi skulle hoppa på en taxi från Scandinavium till hotellet, chauffören vägrade köra oss - skrek bara att vi skulle ut... Han tyckte väl det var för kort sträcka att köra - idiot, har han en taxibil får han väl köra dom som kommer fram till honom. Frida och jag stod helt stumma, för att sedan vräka ur oss alla möjliga mindre vackra ord, när vi väl hittat talförmågan igen.

Lite kändisskap blev det också. Vi började med att lyssna på Alcazar på centralstationen igår eftermiddag. Vi kom bakvägen och hamnade precis vid scenen, tillsammans med alla fjortisar... Det var ett något slitet artistgäng som uppträdde... de ser bättre ut på TV är min slutsats. Andra möten var Anna Book på hotellet och så missade jag precis Lena PH! Det var synd.

På kvällen hamnade vi på något trendigt hak på avenyn där det spelades klubbmusik, som man inte förstår om det är samma låt som spelas om och om igen eller om det verkligen är en ny låt. Men vi hade kul ihop! Det är roligt med tjejhelger i storstan och jag hoppas vi snart börjar planera inför nästa!


Nästa roliga sak som hänt är att jag idag har beställt en resa till Italien i sommar! I slutet av juni åker vi till Terracinakusten. På stränderna ska jag vandra om dagen och i pittoreska gränder om kvällarna, för att ta dagstur till Rom, Neapel eller Capri... Mmm, vad härligt det ska bli!

image43 image44

Tack & hej!
KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0