Denmark, here I come!

Det är sällan jag medhåller i Anders Nunstedts kommentarer (Expressen), men idag är vi helt överens.  Nunstedt skriver, med anledning av att Upp och hoppa-Frida tagit sig till Globen, att barnbidrag är nya schlagern och att Bolibompa-folket tar makten över melodifestivalen. Jag instämmer till fullo. Patrik Isaksson kommenterar sin femte placering med "Det var som att bli vald sist i fotbollslaget"..., stackaren... Årets melodifestival är synnerligen intressant och mycket svårtippad...


Men idag är det inte schlager som spelas på Gamla Norr - idag är det smörsjungande italiano... - Eros Ramazzotti! Jag kunde inte motstå TV-reklamen om hans samlingsskiva och begav mig idag till Åhléns för att köpa skivan. Nu ligger jag här och njuter av "Se bastasse una canzone"....mmm så lovely! Ser mycket fram emot den planerade Italienresan i sommar!


Imorgon ska jag bege mig till Danmark med min klass. Vi ska vara där i fyra dagar, då vi har ett utbyte med en dansk klass. Det ska bli roligt och spännande. Jag undrar just om jag ska få möta min danska idol, Anna Pihl...

image54

Tack & hej!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0