Vilket väljer du?

Ibland hamnar man i märkliga ställningstaganden. Cyklade idag hem från tåget. Jag hade precis tagit den sista tuggan av en frukt - en ganska stor tugga, vilket betyder att jag har fullt med mat i munnen. Samtidigt möter jag en trevlig kille som jag har pluggat ihop med, vi har ingen kontakt idag, men hälsar alltid och byter ibland några ord. Han hälsar glatt. Vad ska jag göra i denna snabba situation på cykeln?
1. hälsa med fullt med mat i munnen - ser ganska grisigt ut
2. nicka med stängd mun - ser ganska nonchalant och otrevligt ut
Låter kanske inte som något bamseproblem här i världen, men mitt i den cyklande stunden är det ett typiskt vardagsproblem. Jag gjorde alternativ två, vilket kändes väldigt otrevligt av mig, så jag fick lite dåligt samvete mot killen. Suck så jag analyserar ibland. Kvinnor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0