Chinos, ja tack!

Bloggen är sedan ett par år ett hett och bra marknadsföringsmedel, modebloggarna exempelvis bara poppar upp från alla håll och hörn. Det är med stor förväntan jag därför ser fram emot att en elev till mig ska skapa en modeblogg som projektarbete. Jag är inte den mest modemedvetna personen, men något jag vill hissa som verkligen är på uppgång i killmodet är chinos! Det är ett så snyggt och klädsamt mode. Befann mig på en shoppingtur med Johan i lördags. Det resulterade i två gamla hederliga Dockers för Johan. Mycket kul att se killar i något annat än jeans. Chinos plus vita sneakers är riktigt snyggt!

Idag har jag träffat Hanna. Som vanligt hamnade vi på Broqvists café... och som vanligt blev det väldigt tjattrigt. Ibland känns det som att vi måste slå något form av rekord i att säga så många ord som möjligt på kortast tid. Vi måste ha varit två riktigt jobbiga studenter, nu när man själv är lärare och har en större förståelse för hur irriterande det är när någon annan pratar i mun på än själv....Hanna och jag pratade jämt, annars skrev vi lappar, sen fortsatte kacklet hela dagarna och kvällarna i telefonen... Nu är det inte lika intensivt... förutom när vi väl ses!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0