Konsten att göra ett dåligt köp

Vi är för tillfället på jakt efter TV. Det började som en kul jakt, blev en förvirrande jakt och är nu en tråkig jakt. Varför ska det finnas så hiskeligt många apparater? Jag får ångest när jag kommer till butikerna ocjh vet att jag ska lägga ut en massa pengar och förmodligen kommer köpa "fel" TV i det oändliga utbudet.... Ena stunden är taktiken, "skitsamma - vi tar bara någon" och i nästa stund ska jag försöka sätta mig in i upplösning, kontrast, hertz m.m....

Världens bortskämdaste hund bor hos oss. Ikväll har Malte, jag och Johan delat lika på en oxfilé. Observera - delat lika. Malte var den minsta finsmakaren och hade definitivt fortast slut på tallriken. Malte fick dock hoppa över vinet till middagen...

Nu ska min TV-jakt fortsätta på Internet...

Tack & hej!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0