Hummersafari & Girlweekend in Stockholm

Hösten kommer i allt snabbare takt, och mysiga hemmakvällar med värmeljus, filmkvällar, och nya serier att följa på TV:n väntar. Jag lider aldrig av någon höstångest, utan tycker tvärtom det är en rätt mysig och fin tid, men det är ju också roligt när det finns lite inplanerade roliga aktivteter under den mörka hösten. Kristian & Frida kom i helgen med en rolig idé till oss - vill ni följa med på hummersafari? Vad säger man? Ja, självklart! Kristian och Frida har ett moderiktigt intresse av ekoturism, och hittar i min värld alltid på lite annorlunda och roliga utflykter/resor, vilket är helt rätt tänkt mot mina miljöförstörande charterförslag. Så Bohuslän det blir, där vi får dra upp tinorna själva och njuta av en hummersupé till kvällen.



Nästa evenemang som sker under hösten, är förhoppningsvis en rolig tjejhelg! Sara och jag har en idé om att vi denna gång ska bege oss till huvudstaden i slutet av november. Det var ett bra tag sedan jag var i Stockholm, så det vore riktigt kul att göra stan!



Tack & hej!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0