Punkter från en tisdag i mitt liv

- ja, fantasin är inte alltid på topp, med samma rubrik som igår...

- ibland sker det där som bara händer i filmen - oväntade släktingar dyker upp från ingenstans..., lika hemlighetsfull som jag var igår med någon annan punkt, är jag idag. Säger inget mer, konstaterar bara.

- Champions League ikväll, Liverpool-Arsenal. Johan tittar, jag bloggar, Malte juckar.

- ICA Kvantum Norremark, är världens rörigaste butik för tillfället, då de bygger om hela butiken, men som de extremt trogna kunderna vi är väljer vi givetvis att handla där, trots att det inte går att hitta alls och att mängder med varor saknas.

- Humöret hålls även på topp när en kassa är öppen och damen framför lastar upp ena varan efter den andra och prissumman landar på 1500 kr, och hon saknar pengar, springer ut för att hämta plånboken i bilen, betalar, men kommer då på att hon glömt kassar, river sen ner alla kassarna för att hon blir nervös, vi står glada bakom och ler.

- under olika perioder av året finns det på tåget personer som följer konduktören och för anteckningar över hur många pendlare som åker med tåget. Det kan inte vara det roligaste jobbet som finns.

- jag är förkyld. Märkligt att man ska behöva bli så svag för lite snuva.

- känner mig stressad inför Göteborgsvarvet. Mitt snitt med tre löppass i veckan det här året har nu skitit sig. Jag har inte sprungit de senaste 7 dagarna, på grund av att jag varit borta flera kvällar och nu är förkyld. Hoppas att mina muskler vilar sig iform.

- Nu ska jag gå ut med Malte för kvällen.

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0