Eventuell missuppfattning

Jag var ikväll ute och joggade. Som vanligt springer jag med min mobil och hörlurar till denna så att jag kan lyssna på radio. Mitt under rundan ringer det på mobilen, men det förstår jag inte, för när hörlurarna sitter i mobilen så ringer det inte högt, utan musiken tystnar bara. Av någon anledning måste jag kommit mot knappen att svara på samtalet,  men som sagt jag fattar inte att jag svarat och att hunddagiset som ringer nu hör mig. Eftersom jag var ute och sprang så flämtade jag en hel del rakt i öronen på hunddagiset. Efter ett tag undrade jag vad som hände med musiken och ser då att hunddagiset ringt och att samtalet varat nästan en minut. Mina flämtningar från joggingen, kan ju också uppfattas som flämtningar från någon annan fysisk aktivitet som kanske mer hör hemma i sängkammaren. Jag blir lite smågenerad och fnittrig av tanken om de tror att jag utövade den sistnämnda aktiviteten, och sanningen är att när jag ringer upp hunddagiset så skrattar dom en hel del...

Tack & hej!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0