Dålig skyltning i Vais

Igår var jag på en längre löprunda i Vais-spåret. Väldigt trevligt spår. Jag skulle igår springa trestugespåret som jag inte besökt på flera år, naturen har också ändrats med alla stormar, vilket gjorde att jag inte helt kände mig. Ännu sämre går det också när man har sprungit ca 8 km och upptäcker att, var är de svart-vita skyltarna som jag ska följa? Det blir helt enkelt att börja springa tillbaks för att hitta tillbaka till den snitslade slingan - skitkul. Jag hittar de svart/vita skyltarna igen, men sen tar de slut och jag springer tillbaka igen och håller på sådär ett par gånger, tillslut blir det någon smal stig som förmodligen inte alls tillhörde slingan. Det som från början skulle bli en 11 km runda blev en betydligt längre runda... och stackars Johan undrade vad jag hade tagit vägen.

Tack & hej!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag vet!!

Kommer du ihåg i somras när jag gick vilse pga dålig skyltning och Staffan hämtade mig med bil vid Glasrikets golfbana..

Inte kul med hund och barn..

2,5 km blev 10 km..

Vi får skriva insändare !!!

2008-04-02 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0