Att känna pressen

Vi satt igår och tittade på matchen Liverpool-Arsenal, där det blev ett litet spännande slut. Steven Gerrard skulle lägga straff. Då säger Johan i helt allvarlig ton; "usch vilken press han måste känna, jag som var så nervös när jag skulle lägga straff i senaste Årydscupen". Det tyckte jag var lite kul. Faktum är att Johan också överlät till Emil 17 år att lägga straffen. Ännu mer roligt, tycker jag.

Johan har verkligen ett enormt intresse för idrott, främst fotboll. Jag är faktiskt imponerad över att han sätter sig in och är så totalt engagerad i alla matcher. I denna familj följer vi både allsvenskan, premier league, serie A, champions league och vad nu den spanska ligan heter... Jag är imponerad i den meningen, att jag själv aldrig haft något intresse som jag brunnit så mycket för. Det verkar kul att ha ett intresse.

Bild på min ständigt aktive make...
image101


Tack & hej!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0